Spån

Idag var jag och Frida å hämtade Spån haha. Jag har spånpellets och halmpellets till Sims men Frank vill inte ha det, han vill bara ha nytt fluffigt spån :( Och JA alltså ni kanske inte tror på att han kan tala om vad han vill och inte, men tro mig det kan han... Dom på Sharpman om några vet verkligen att han kan det haha. Han provade tex ut sin sadel helt själv och jag skämtar inte... han är otäck...
 
På lördag ska Millan hjälpa mig att fota lite nya bilder till bloggen så jag kanske kan ha några snygga i min nya header haha :D Hoppas det är okej väder bara annars får vi ta det en annan dag >.<
 
Haha ville bara hoppa runt i allt spån :P

2


Kommentarer
Postat av: RetardRiders - Martina

Vad härligt det ser ut! :D haha.

2012-09-20 @ 11:56:06
URL: http://RetardRiders.Blogg.Se
Postat av: Alice

Hej!
Jag är på jakt efter nya mysiga, humoristiska böcker så man blir lite uppiggad nu när höstens kalla, men mysiga, dagar blir allt mer påträngande. Har du, eller någon annan som hänger här, några härliga förslag så lämna dem till mig! Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P