T Ä C K E S . S H O P P I N G

Var som vanligt kaos på Charlies rean haha, Var där till 10 när det öppnade. Glajjan var med och höll mig i handen. Jag är lite rädd när det är så mycket folk :P Tur att hon förstår det och inte gick längre än 20cm ifrån mig haha :)
 
Hittade faktiskt inget jag ville ha :S Känns ju sjukt att säga det men jag har allt jag behöver :S Det enda jag behöver är fler täcken till Sims, Frank har ca 7 miljoner täcken men dom är liiiite för korta för Sims, dom funkar att ha ibland men till vintern vill jag inte att dom ska vara lite för korta när han ska rakas och det är kallt :( Så köpte 2 täcken till Sims. Ett Amigo innetäcke för 500:- och ett vintertäcke på Hööks för typ 800:-
 
Tränade även för Mette Henriksen idag.... skriver mer om det strax...
 
 
 
 
 

1


Kommentarer
Postat av: Amanda -Kristen & fotogalen

Hej!
Allt bra med dig?

Vill du vara med i veckans blogg?
Snabblänk: http://photoobymee.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-vinnare.html

KRAM

2012-09-30 @ 19:46:04
URL: http://photoobymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P