T R Ä N I N G

Idag har jag och Sims varit i Bashult och tränat :) Han var super duktig och jag är nöjd :) På fredag ska vi till Riddersberg och träna för Mette. Det ska bli roligt, men är lite nervös :P
 
Nu vågar jag knappt skriva detta eftersom det säkert kommer bli problem på fredag när jag ska lasta bara för att jag skriver detta haha, men Sims har blivit så duktig att lasta och det är inget problem längre :) Har kört han flera gånger tillsamans med Frank, och nu går det även att köra han själv utan att ha Frank som hjälp :) Dö nöjd! Snart ska jag testa köra han i bussen, det är så smidigt att slippa koppla på och av transporten och allt!
 

2


Kommentarer
Postat av: Lisa Radojewska

Gud vad fin bild!

2012-09-27 @ 12:00:13
URL: http://Raawhr.blogg.se
Postat av: tess

Skitfin bild!

2012-09-27 @ 13:26:05
URL: http://tesssjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P