TÖNTAR

Imorgon får jag börja rida lite igen, ska bara skritta och trava lite dock. Sims har blivit sparkad i hagen av Fridas häst Mange så han har varit svullen i benet och fått metacam :( Men nu går ju bara Sims och Frank ihop och dom är så tötiga, det är som dom sitter ihop. Dom kan inte ens dricka utan varandra. På Bilden så dricker typ Frank det vattnet som rinner ut ur Sims mun, alltså åh vad fräscha dom är!
 
 
Idag fick dom rivna morrötter i sin betfor haha :D Har speciella torkade som Frank får annars men idag fick dom lite lyxigare ;D

1


Kommentarer
Postat av: Amand BW

-Bloggar om mitt liv som butiksbiträde på Modebutiken Diabless, träning, fest och mål med livet.
Jag vill att mina läsare och jag ska bli "kompisar". Det ska vara en skön stämning där vi kan prata om allt! Kul ska vi ha! kraaaam.

2012-09-18 @ 20:41:06
URL: http://abwest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P